ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

حرفه ای ترین شیوه تمرین فوتبال

فوتبال جزو جذاب ترین و محبوب‌ ترین ورزش در سراسر جهان است که طرفداران خاص و زیادی را در بین تمام مردم دارد. بازیکنان فوتبال دو تیم ۱۱ نفره هستند که با یک توپ فوتبال در زمین چمن با هدف گل‌ زدن با هم رقابت می کنند. در سالیان گذشته بین کیفیت تمرینات و مسابقات تفاوت زیادی وجود داشت. امروزه تمرین فوتبال در سطح مسابقه برگزار می شود. تمرینات باید حتی الامکان در حد و اندازه مسابقه برگزار شوند. جلسات تمرین برای کلیه گروه های سنی باید لذت بخش باشد و همیشه از توپ استفاده شود. تمرین فوتبال با توپ اساس تمرینات است. در صورتی می توان یک جلسه تمرین را خوب دانست که قسمتی از آن به حرکات نمایشی با توپ، دریبل، تمرین فوتبال تک نفره یا چند نفره اختصاص داده شود. با به کارگیری این نکات و تکنیک ها، بازیکنان به خیلی سریع و راحت مهارت کافی در حرفه پرطرفدار فوتبال می رسند.

 

بهترین تمرینات آمادگی جسمانی برای بازیکنان

امروزه پیشرفت های زیادی در تمرین‌های تیم های فوتبالی مشهور ایجاد شده است و بازیکن ها برای تمرین کردن، تمرینات ابتدایی مانند دویدن دور زمین یا بالا و پایین رفتن از پله‌ ها و … را انجام نمی ‌دهند. تمرین شامل حرکات متنوع زیادی است که هر کدام مهارت خاصی را تقویت می ‌کند. فوتبالیست‌ ها نیاز به قدرت بدنی بالا دارند و برای ایجاد آن نیاز به تمرینات آمادگی جسمانی وجود دارد.
داشتن قدرت بدنی حرف اول را در فوتبال می‌ زند. همه‌ فوتبالیست ها حتی اگر تکنیک چندانی ندارند ولی به خاطر توانایی بالای بدنی در تیم های بزرگ بازی می ‌کنند. به علاوه، یک فوتبالیست خوب باید بتواند سریع موقعیت خود را در زمین عوض کند. تمرینات آمادگی جسمانی کمک می کند تا مسافت زیادی را با سرعت بدود، تا بیشترین حد بالا بپرد تا شانس ضربه زدن با سر برای او بیش‌تر شود. سریع به عقب بدود تا از آفساید بیرون بیاید و وقتی که توپ به او رسید بلافاصله در جهت مخالف شروع به دویدن کند تا فرصت گل زدن برای تیم خود ایجاد نماید.

 

تمرین‌های پلیومتریک

این روش تمرین در دهه‌ی ۶۰ میلادی ابداع شد. هدف این بود که قدرت پرش ورزشکاران بیشتر شود. به تدریج این تکنیک در تمام کشورها رواج پیدا کرد؛ چرا که ثابت شد این روش در اکثر ورزش هایی که نیاز به دویدن سریع و پرش دارند بسیار مؤثر است. هدف تمرینات پلیومتریک این است که زمان برای انجام هر حرکت باز هم کوتاه تر شود. این روش نه تنها ماهیچه ‌ها را تقویت می ‌کند بلکه سیستم عصبی را نیز تحت تأثیر قرار می ‌دهد. هر چه اعصابی که کنترل حرکت ماهیچه را بر عهده دارد، سریع‌تر پیام رسانی کنند، ماهیچه ‌ها تغییر حالت سریع‌ تری پیدا می ‌کنند.
برای استفاده از تمرینات پلیومتریک اگر ورزشکار قدرت بدنی کافی نداشته باشد، انجام این تمرینات باعث مصدومیت او خواهد شد. در این نوع تمرین، ورزشکار از سکویی به ارتفاع حدود ۵/۱ متر پریده و بلافاصله پس از رسیدن به زمین به هوا می ‌پرد. پرش جفت پا و لی لی کردن نیز بخشی از این نوع تمرین خواهد بود.

 شما می توانید مطلب آموزش تکنیک های فوتبال و  تاریخچه فوتبال  را در وبلاگ ورزشی آسان اسپرت مطالعه کنید. همچنین امکان رزرو و اجاره زمین فوتبال نیز از طریق سایت  asan sport فراهم است.

 

تمرین فوتبال با توپ مخصوص هر بازیکن

هر تیم فوتبالی دارای دروازه بان، مدافع، هافبک و مهاجم است. علاوه بر تمرین های کلی، تمرینات هر یک نیز متفاوت و مخصوص است. در ادامه به شرح هر یک از تمرین فوتبال با توپ مخصوص هر بازیکن می پردازیم:
• دروازه بان: تمرین دروازه بان مخصوص است. بنابراین نیاز به تمرینات ویژه دارد که اغلب با استفاده از توپ انجام می‌شود.
• مدافعان:برای مدافعان تمرین توپ لازم است به این صورت که برای هر مدافع توپ ارسال شده تا آن ها توپ را برای یاران دیگر پاس کنند. در مورد تنه زدن، تکل، دفع توپ، ساختن دیوار دفاعی، در مورد ضربات آزاد و … نیز تمرین می کنند.
• هافبک ها: آن ها باید در مورد یارگیری، فضا سازی، نگاه به بازی و فشار بر حریف تمرین کنند.
• مهاجمان: دوی سرعت با مسافت کم تمرین می کنند. برای انجام ضربه سر، با توپ های بلند تمرین کرده و در مورد شوت از زاویه بسته، کرنر، ضربات آزاد و جا گیری در زمان پرتاب اوت نیز باید تمرین کنند.

 

منبع مطلب: 

https://blog.asansports.com/2020/12/13/%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84-15-%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۴
زهرا زمانلو

درباره ایروبیک


ورزش ایروبیک علاوه بر جلوگیری کردن از افسردگی، بی‌ حوصلگی، بی ‌تابی باعث آزاد شدن هورمون هایی مانند اندروفین در بدن می شود. با تولید و آزاد شدن این هورمون در بدن فرد احساس نشاط، تمرکز بالا و خلاقیت فکری می کند. از طرفی دیگر شما با آموزش ایروبیک و انجام حرکات آن عضلات بزرگ بدنتان را به کار می گیرید.
اما برای درگیر کردن عضلات بزرگ بدنتان باید حداقل دوازده دقیقه با حالت ریتمیک و موزون در حال یادگیری آموزش ایروبیک باشد و تمامی حرکات را انجام دهید. زیرا در زمانی که سرعت و شدت تمرین های ایروبیک قابل تحمل است نیاز بدن به استفاده کردن از اکسیژن برای مدتی افزایش پیدا می کند.
از نظر متخصصان نیز آموزش ایروبیک دیدن و انجام حرکات آن باعث می شود سیستم قلب، عروق، تنفس فرد را تعلیم دهند تا با سرعت و بازدهی بالا اکسیژن بگیرد و همچنین به قسمت های مختلف بدن پخش کند. به دلیل اینکه تنفس یکنواخت از دهان و بینی انجام می‌ شود با انجام ایروبیک باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قند خون، کنترل فشار خون و کم کردن وزن اضافی بدن می شوید.


آموزش ایروبیک بانوان


آیا به دنبال آموزش ایروبیک بانوان هستید؟ به افرادی که به دنبال آموزش ایروبیک بانوان هستند باید بگوییم که این ورزش بیشتر برای خانم ها می باشد تا آقایان. به همین دلیل می توانید خاطر جمع باشید که این ورزش برای شماست. حال کجا می توانید آموزش ایروبیک بانوان ببینید؟ بهترین مکان برای دیدن آموزش ایروبیک بانوان و یاد گرفتن تمامی حرکات ایروبیک باشگاه های نزدیک به محل کار یا منزل تان می باشد.
شما با ثبت نام در باشگاه های بدنسازی می توانید اقدام به آموزش ایروبیک بانوان کنید. از طرفی بسیاری از خانم ها فکر می کنند اگر با دستگاه های بدنسازی در کنار ایروبیک کار کنند بدن آنها عضلانی می ‌شود. در این مورد باید گفت که میزان عضلانی شدن و جذابیت در این رشته بین خانم ها و آقایان تفاوت های بسیاری دارد. زیرا بدن خانم ها به علت اختلاف هورمونی با آقایان واکنش های متفاوتی به این تمرینات نشان می ‌دهد.

 

همچنین  رزرو کلاس ایروبیک انلاین را می توانید از طریق سایت آسان اسپرت انجام دهید و مقاله های اموزشی مانند آموزش رقص زومبا  ، آموزش تیراندازی و... در وبلاگ آسان اسپورت برای مطالعه شما عزیزان قرار گرفته است.

 


فاکتور های سنی برای ورزش ایروبیک


در هر سنی که باشید می توانید به سراغ ورزش ایروبیک و آموزش ایروبیک دیدن در باشگاه ها بروید اما به شرطی که حرکات آن را به صورت اصولی و صحیح انجام دهید. در حقیقت این ورزش برای سن های مختلف از کودکان تا بزرگسالان و حتی کودکان استثنایی مفید است و به دلیل حالت ریتمیکی که دارد در یادگیری حرکات به افراد کمک های شایانی می‌ کند.
اما بهترین سن برای انجام تمرینات این ورزش و آموزش ایروبیک از ۱۵ سالگی به بعد می باشد زیرا کودکان قبل از سن بلوغ نباید اقدام به انجام لیفت ‌های پر قدرت و سنگین کنند. از طرفی افراد مسن باید مراقب بافت های نرم خود باشند و با بالا رفتن سن به سراغ ورزش های سبک تر بروند اگر هم می خواهند در رشته ورزشی ایروبیک مشغول باشند بهتر است زیر نظر یک مربی خبره باشند.

 

 

برای مطالعه ادامه این مطلب به منبع مراجعه کنید.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/06/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%a8%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%aa%d8%a7-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۱
زهرا زمانلو

ورزش کردن به قدری برای سلامت بدن مهم است که نه تنها جوانان بلکه کودکان هم اهمیت ورزش کردن را می دانند. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله های فراوان بعد از ۱۰ ساعت کار توانایی رفتن به باشگاه های ورزشی و ورزش کردن را ندارند یا بعضی از خانم های خانه دار برای مراقبت از فرزند و کارهای خانه نمی توانند وقت خود را در باشگاه ها صرف کنند از طرفی دیگر این افراد همواره نگران سلامتی خود می باشند.

در این شرایط بهترین گزینه چیست؟ یکی از بی دغدغه ترین و بی دردسر ترین نوع ورزش کردن ورزش در منزل می باشد. با ورزش کردن در منزل شما دیگر ساعت های طولانی در ترافیک نخواهید ماند و در خانه خود می توانید بسیاری از حرکات ورزشی را برای سلامت و تناسب اندام خود انجام دهید. در ادامه این مطلب آسان اسپرت به طور کلی به انواع حرکات ورزشی در خانه برای تناسب اندام بدون تجهیزات پرداخته ایم کافیست با ما همراه باشید تا بدون تجهیزات ورزش کنید.

 

آموزش ورزش در خانه و رسیدن به تناسب اندام

در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می زند در هر خانواده حداقل ۲ نفر مشغول به کار هستند و توانایی رفتن به باشگاه ندارند سوال اینجاست که این افراد برای سلامتی خود چکاری باید کنند؟ با ورزش در منزل این افراد می توانند همانند سایر ورزشکاران در خانه به انجام تمرینات ورزشی بپردازند. در آموزش ورزش در خانه هر کس با هر لباسی می تواند با اختصاص دادن چند متر فضا برای خود ورزش کند.

با ورزش در منزل دیگر نیازی نیست وقت با ارزش خود را در ترافیک های سنگین و رفت و آمد هدر دهید بلکه با آموزش ورزش در خانه در منزل خود همراه با یک برنامه تمرینی می توانید به سلامت و تناسب اندام برسید. در آموزش ورزش در خانه ابتدا شما به چند متر فضا احتیاج دارید و این فضا می تواند اتاق خواب یا حتی پذیرایی باشد و تمرین های ورزشی خود را در این مکان انجام خواهیم داد.

 

چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد؟

در ابتدای صحبت ها گفته شد که با آموزش ورزش در خانه افرادی که توانایی رفتن به باشگاه را ندارند می توانند در منزل خود ورزش کردن را شروع کنند. با ورزش در منزل همانند سایر افرادی که به باشگاه می روند می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید تنها باید اراده و اعتماد به نفس داشته باشید و طبق برنامه تمرینی خود پیش بروید.

اکنون سوالی با عنوان چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد در ذهن افراد شکل می گیرد در پاسخ به سوال چه ورزش هایی می توان در منزل انجام داد باید گفت که حرکات بسیار زیادی مانند شنا تک دست و … وجود دارد که در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را برای شما مطرح کرده ایم. این حرکات عبارتند از:

• اسکوات
• استپ آپ
• تراست قدرت
• پلانک
• پرش جانبی
• پل
• درازنشست
• شنا سوئدی
• پرش با جمع کردن زانو

 

 

حهت مشاهده ادامه مطلب به وبلاگ اسان اسپرت مراجعه کنید.

ایروبیک در خانه |  ورزش پیلاتس در خانه | ورزش برای کودکان در خانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۵۱
زهرا زمانلو

در جامعه مدرن امروزی کمتر کسی وجود دارد که اهل ورزش کردن نباشد و اگر کسی هم باشد در پایان این مقاله حتما به سمت یک رشته ورزشی ترغیب خواهد شد چرا که زندگی بدون سلامت و شادابی امکان پذیر نیست و این سلامت و شادابی تنها با فعالیت در یک رشته ورزشی به وجود می آید. هیچوقت برای ورزش کردن دیر نیست و اگر شما هم در بین هزاران رشته ورزشی سردرگم شده اید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید کافیست در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله وبلاگ آسان اسپرت ما به طور کلی به خلاصه قوانین بسکتبال، فواید این ورزش و همه چیز در مورد بسکتبال پرداخته ایم. ورزش بسکتبال همانند ورزش والیبال یا فوتبال به صورت دو تیم چند نفره تشکیل شده است. در این ورزش همانند والیبال بازیکنان باید توپ را با دست خود حمل کرده و شروع به بازی می کنند. با گذشت زمان و پیشرفت در این بازی شما حتی به مسابقات جهانی نیز می توانید راه پیدا کنید.

 

گذری به تاریخچه ورزش بسکتبال در دنیا

در تاریخچه این ورزش یک پزشک کانادایی به نام جیمز نای اسمیت به کشور امریکا مهاجرت کرد و اقامت امریکا را گرفت. با گذشت زمان وقتی دکتر اسمیت در سال ۱۸۹۱ در دانشگاه ورزشی اسپرینگ فیلد به دانشجویان خود درس می داد رئیس این دانشگاه از اقای اسمیت درخواست کرد که یک ورزش ابداع کند تا به وسیله آن دانشجویان امریکایی امادگی جسمانی خود را برای شروع مسابقات میدانی فوتبال، هاکی و بیسبال در فصل های تابستان و بهار حفظ کنند.

دکتر اسمیت همواره به دنبال ورزشی بود که به صورت تیمی و همراه با توپ باشد و از طرفی دیگر هیچ خشونت و برخورد های خشنی در آن وجود نداشته باشد از این رو ورزشی به نام بسکتبال را اختراع کرد. این ورزش جذاب و مهیج با گذشت قرن های طولانی به یکی از بهترین و پر طرفدار ترین ورزش های جهانی تبدیل شده است. کشور کانادا اولین کشوری بود که این ورزش درون ان راه پیدا کرد و به تدریج این ورزش جذاب در دیگر کشور های جهان نیز رواج پیدا کرد.

 

تاریخچه بسکتبال در ایران

بسیاری از مراجع رسمی تاریخچه ورود این ورزش جذاب به ایران را سال ۱۲۸۰ عنوان کرده است. با گذشت زمان فردی به نام فریدون شریف زاده برای اولین بار این ورزش را به دانش اموزان خود در شهر البرز معرفی و اموزش داد و به مرور دیگر مربیان نیز در شهر های مختلف به این ورزش مهیج پرداختند. از اولین سال های ورود این ورزش در ایران در سال ۱۳۱۰ نیز توسط کارکنان سفارت خانه ها دیده شده است. پس از سپری شدن سال ها فدراسیون بسکتبال ایران در سال ۱۳۲۴ تاسیس شد.

اولین حضور این ورزش در میدان های بین المللی در بازی های المپپیک لندن در سال ۱۳۲۴ بود. این ورزش همانند ورزش فوتبال روز به روز در حال افزایش تماشاچی می باشد و افراد زیادی روز به روز برای تماشای این ورزش به استادیوم ها مراجعه می کنند. در بازی های کشوری نهایت ظرفیت تماشاچی برای این بازی ۱۵۰۰ صندلی و در مسابقات قاره ای و بین المللی حدود ۸۰۰ نفر می باشد.

 

آشنایی با ورزش بسکتبال


در آشنایی با ورزش بسکتبال باید گفت که این ورزش از دو تیم شش نفره تشکیل شده که هر دو تیم باید با لمس توپ توسط دستان خود آن را در سبد مخصوص بیندازند. در آشنایی با ورزش بسکتبال یک توپ و دو سبد وجود دارد که هر سبد برای یک تیم بوده و همانند دروازه بازی به حساب می آید. این ورزش هیجانی در چهار دوره ده دقیقه بین دوتیم که ۵ بازیکن ان درون زمین می باشند انجام می شود.

 

در این بازی هیجانی که سالانه در کشور های زیادی برگزار می شود یک تیم از زمین خود که به زمین دفاع معروف است به سمت زمین تیم دیگر یا زمین حریف حمله می کند تا از ۲۴ ثانیه ای که توپ را در اختیار کامل خود دارد تمام استفاده را کرده باشد و در نتیجه ضربه ای قوی به سمت بسکت پرتاپ کرده و به مرور با جمع آوری امتیاز از این طریق برنده این ورزش شوند.

 

مطلب برگرفته از مقالات ورزشی آموزش بسکتبال در وبلاگ asansport می باشد.

 

ورزش در خانه | دانلود آهنگ برای ورزش در خانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۹
زهرا زمانلو

بولینگ یکی از بهترین و با نشاط ترین بازی ها می باشد که امروزه به یک ورزش تبدیل شده و می توانید در کنار دوستان و آشنایان خود به آن بپردازید تا از اوقات فراغت خود نهایت بهره را ببرید. در این ورزش چه با مشاهده فیلم بازی بولینگ و یا خواندن مطالب آموزشی باید یاد بگیرید چطور توپ خود را پرتاب کنید که تمامی چوب های موجود در انتهای سالن بریزد. توپ های این بازی دارای انواع مختلفی می باشند که وزن کلی آن ها بین ۶ تا ۱۶ پوند است. اگر به سراغ بولینگ بروید هم ورزش کرده اید و هم تفریح چون این رشته ورزشی یک ورزشی می باشد که با انتخاب آن دو نشان خواهید زد. از این رو اگر شما هم از دیدن فیلم بازی بولینگ خسته شده اید و می خواهید با یک مطلب تمامی مطالب لازم این بازی و رشته ورزشی را یاد بگیرید کافیست در ادامه با ما همراه باشید. چون ما در ادامه می خواهیم حتی بیشتر از فیلم بازی بولینگ به مهارت ها و اطلاعات لازمی که باید در خصوص این رشته ورزشی داشته باشید بپردازیم.

 

تاریخچه بولینگ چیست؟


وقتی می خواهید بفهمید معنی بولینگ چیست و چگونه است باید نگاهی به تاریخچه این رشته ورزشی که یک بازی هیجانی است بپردازیم. بولینگ دارای قدمتی بسیار طولانی و کهن می باشد که در همان زمان های دور هم یکی از محبوب ترین بازی ها بین مردم مختلف جهان بوده است. این بازی بخشی از مراسم مذهبی آلمانی ها در قرن ۴ بوده که باور داشتند اگر فردی بتواند تمامی پین های موجود را بیندازد دارای یک شخصیت خوب است و اگر فردی نمی توانست این پین ها را با توپ خود بیندازد باید توبه می کرد و دارای یک شخصیت خوب نبود.
این بازی مفرح را پادشاهانی مانند ادوارد دوم و ریچارد دوم چون بیش از حد فراگیر شده بود ممنوع کردند چون بر این باور بودند مردم وقت زیادی برای این بازی صرف می کنند و ممکن است از کارهای دیگر خود عقب بمانند. این بازی حتی محبوب نوجوانان و جوانان آمریکایی بوده چون از همان ابتدای پدید امدن آن این بازی دارای قواعد مشخصی بوده که به راحتی برنده و بازنده مشخص می شد. بهترین بولینگ بازان آمریکایی در قرن نوزدهم تصمیم به وضع قوانین بولینگ به صورت معینی گرفتند در نتیجه کنگره بولینگ بازان آمریکایی را در سال ۱۸۹۵ تشکیل دادند.

 

معنی بولینگ چیست؟


دوست دارید بدانید معنی بولینگ چیست؟ این بازی هیجانی که امروزه در تمام دنیا از سال ۱۸۹۵ قوانین خاص خود را دارد در تمامی کشور ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و افراد زیادی به دنبال فیلم بازی بولینگ و مطالب مهم در این خصوص هستند تا مهارت های لازم این ورزش را کسب کنند. برای اینکه پاسخ سوال خود یعنی معنی بولینگ چیست را دریافت کنید باید بگوییم معنی بولینگ عبارت است از انداختن توپ بر روی ریل و ریختن تمامی پین ها بر روی زمین می باشد.
شما برای بازی کردن علاوه بر یادگیری مهارت های لازم و تکنیک های این بازی نیاز به تهیه توپ و کفش مخصوص هستید. سپس باید بدانید معنی بولینگ چیست تا بتوانید توپ را بر روی ریل پرتاب کنید. برای این منظور باید توپ را از روی ریل بردارید و با هر دو دست خود بگیرید. سپس بازو هایتان را خم کنید و به سمت مسیر ورودی این بازی بروید. در اخر هم با مهارت کافی و تکیه بر مهارت های یاد گرفته شده انگشت خود را داخل توپ کرده و به سمت پین ها پرتاب کنید.

 

برای مشاهده مطلب به وبلاگ آسان اسپرت   مراجعه کنید.

اجاره سالن ورزشی | مربی ورزشی آنلاین

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۳۵
زهرا زمانلو

ورزش فوتبال جزو محبوب ترین و بهترین ورزش های تیمی در تمام جهان حتی کشور های دور افتاده می باشد که توسط دو تیم یازده نفر و یک توپ بر روی چمن هایی طبیعی یا مصنوعی شروع به بازی با هدف گل زدن می کنند. در حقیقت فوتبال از جمله ورزش هایی می باشد که در تمام دنیا طرفداران زیادی را از پیر و جوان به خود جلب کرده است. از طرفی باشگاه های فوتبال همواره در زمینه جذب بازیکن و استعداد یابی فعال بوده اند و کلاس های آموزشی و کشف استعداد زیادی را در زمینه فوتبال برای علاقه مندان به این ورزش برگزار کرده اند. به همین دلیل در این مقاله ما تصمیم گرفته ایم لیستی از بهترین زمین های فوتبال تهران، باشگاه ورزشی میرداماد، باشگاه ورزشی بانوان، باشگاه ورزشی اقایان، زمین چمن های تهران، باشگاه فوتبال تهران، لیست زمین چمن مصنوعی تهران، آدرس زمین فوتبال های تهران برای علاقه مندان به این ورزش هیجانی تهیه کنیم تا با استفاده از آن ها به یکی از بازیکنان حرفه ای این ورزش لذت بخش تبدیل شوند.

بهترین زمین های فوتبال تهران در چه مناطقی هستند؟


آیا می دانید بهترین زمین چمن فوتبال تهران در چه منطقه هایی قرار دارند؟ آیا شما هم وقت کافی برای پیدا کردن بهترین زمین های فوتبال تهران را ندارید؟ کافیست ما را دنبال کنید تا با بهترین زمین های فوتبال تهران در تمامی مناطق آشنا شوید. بهترین زمین های فوتبال در تهران عبارت هستند از :
• بهترین زمین های فوتبال تهران – اتکا
آدرس : خیابان شهید رجایی، سه راه نان ماشینی، پشت فروشگاه اتکا
• بهترین زمین های فوتبال تهران – احمدآباد مستوفی (تختی)
آدرس : آزادگان جنوب، بعد از جاده فتح، احمدآباد مستوفی، خیابان ولیعصر شمالی، ورزشگاه تختی
• بهترین زمین های فوتبال تهران – الیاف
آدرس : اتوبان فتح، سه راه شهریار، اول جاده، شرکت الیاف، ورزشگاه الیاف
• بهترین زمین های فوتبال تهران – انرژی اتمی
آدرس : امیر آباد شمالی، روبروی سازمان انرژی اتمی، زمین چمن شماره ۳ دانشگاه

و...

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به بخش مقالات ورزشی وبلاگ اسان اسپرت مراجعه کنید.

آموزش تکنیک های فوتبال اجاره زمین فوتبال در تهران | اجاره سالن فوتبال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۴۵
زهرا زمانلو

در حین یادگیری مهارت ها و نکته های لازمه این رشته ورزشی بد نیست نگاهی به تاریخچه آن در کشور ایران بیندازیم. این ورزش آبی هیجان انگیز هفتاد سال سابقه در کشور ما دارد. به عبارتی دقیق تر وقتی انگلیسی ها در جنوب ایران مستقر شدند اولین باشگاه قایق رانی در مسجد سلیمان برای علاقه مندان تاسیس شد. به مرور زمان وقتی افراد بیشتری از این ورزش هیجانی مطلع شدند در دهه ۴۰ چند قایق از نوع کایاک یک نفره و دو نفره از انگلستان به ایران وارد شد.
قایق هایی که در دهه ۴۰ از انگلستان به ایران وارد شد در دریاچه سد امیرکبیر که بر روی رودخانه کرج بود به آب انداخته شد تا علاقه مندان به راحتی بتوانند اوقات خوشی را در آن جا تجربه کنند. به همین دلیل پس انداختن قایق های انگلیسی بر روی آب سازمان تربیت بدنی و تفریحات سالم ایران به وجود آمد. به مرور زمان در سال ۱۳۴۲ نیز اولین فعالیت رسمی فدراسیون قایق رانی ایران شروع شد و این رشته ورزشی بیشتر از قبل در بین مردم محبوبیت پیدا کرد.

 

ادامه مطلب آموزش قایقرانی را در وبلاگ ورزشی سایت asansport مطالعه نمایید.

دریاچه قایقرانی | کلاس قایقرانی | قایقرانی چیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۳۰
زهرا زمانلو

آیا می دانید شنا چیست؟ در پاسخ به سوال شنا چست شما باید بگوییم که شنا امروزه به یکی از رشته های ورزشی پر طرفدار تبدیل شده که افراد زیادی برای یادگیری آن و راه یافتن به مسابقات تلاش می کنند. اما برای برنده شدن و یاد گرفتن اصولی این ورزش ابتدا باید بدانید شنا چیست. شنا یک مهارتی است که به وسیله یادگیری آن می توانید بر روی آب به راحتی شناور بمانید و حرکت کنید. همچنین در پاسخ به شنا چیست باید بگوییم که در این رشته ورزشی هیچ کمک خارجی نیست و به تنهایی باید بر روی آب شناور یا در حال حرکت باشید.
حتی شمایی که به دنبال مسابقات نیستید باید بدانید که یاد گرفتن شنا و دانستن شنا چیست در مواقع اضطراری که خودتان یا افراد دیگر درون آب به صورت اتفاقی می افتند بسیار مهم و کارآمد می باشد از این رو شنا را برای این مواقع هم که شده یاد بگیرید. برای یادگیری شنا ابتدا باید به سراغ استخر های کم عمق بروید و به مرور وقتی مهارت های بیشتری از این رشته ورزشی فرا گرفتید به سراغ عمق های بیشتر بروید. همچنین در ابتدای راه شما باید توسط مربی های انتخابی تان شناور ماندن روی آب و سپس حرکت های پا را یاد بگیرید.

 

ادامه مطلب شنا چیست را در وبلاگ ورزشی سایت اسان اسپرت مطالعه نمایید.

استخر شنا تهران کلاس شنا | مربی شنا | مایو مردانه | آموزش شنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۵۲
زهرا زمانلو