ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

نگاهی به تاریخچه ورزش تنیس

سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۳۷ ب.ظ


تنیس امروزه جزو یکی از ورزش های مدرن در تمام دنیا شده که خاستگاه پدید آمدن آن انگلستان می باشد. در حقیقت انگلیس اولین کشوری بود که طرفداران تنیس زیادی را به خود جذب کرد و این اتفاق در سال ۱۸۷۷ در لندن افتاد. به این منظور رشته ورزشی دنیا در تمام دنیا آرام آرام رواج پیدا کرد و وارد مسابقات المپیک شد.
البته طی یک زمان این بازی از مسابقه های المپیک به دلیل عدم تنظیم قوانین درست برای برد و باخت حذف شد. اما در سال ۱۹۲۴ فدراسیون بین المللی تنیس این مشکل را حل کرد و با قوانین جدید و دقیقی که تنظیم کرد این بازی باز هم وارد مسابقه های المپیک جهان شد تا علاقه مندان آن مهارت های خود را به نمایش بگذارند.

برای زمین تنیس تهران به آسان اسپرت مراجعه کنید.

آموزش تنیس

آموزش تنیس خاکی

در تنیس خاکی بدلیل نرم بودن زمین از سرعت توپ تنیس کمی کاسته می شود ،بنابراین تنیسور وقت بیشتری برای حرکت در زمین و ضربه زدن به توپ دارد،در واقع این اصلی ترین تفاوت تنیس خاکی با سایر رشته های تنیس است.در آموزش تنیس خاکی نیز ۴ حرکت اصلی وجود دارد که در ادامه مطلب به صورت گام به گام به هرکدام از آنها پرداخته ایم.آموزش تنیس خاکی فرق چندانی با آموزش تنیس در سایر شاخه ها ندارد فقط باید بتوانید در شرایط زمین بازی عملکرد خوبی داشته باشید.

 

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/05/05/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d8%a7-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%da%af/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۱
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی