ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

تا به اینجا متوجه شدید که اسکیت برد یکی از انواع اسکیت می باشد. اما خود اسکیت برد نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی انواع اسکیت برد پرداخته ایم. انواع اسکیت برد عبارت است از :
• بردهای کوچک
این نوع از انواع اسکیت دارای برد های کوچک می باشد که بیشتر برای اجرای حرکات نمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.
• کروزر
این نوع از انواع اسکیت دارای دم با شیب تند می باشد و بیشتر برای گشت زنی در کوچه و خیابان مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه از اسکیت برد ها دارای طول متوسطی می باشند.
• مدل سنتی
این نوع از انواع اسکیت نیز دارای دماغه مسطح و دم تند می باشد. این گونه از اسکیت بردها دارای شکل نامتقارنی هستند و دماغه آنها پهن تر می باشد.
• بردهای بزرگ
اگر فقط می خواهید برای حمل و نقل و جا به جایی از اسکیت استفاده کنید ما این نوع از انواع اسکیت را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع از اسکیت بردها تقریبا بزرگترین نوع اسکیت برد می باشند و دارای شکل های متقارنی هستند.

ادامه مطلب انواع اسکیت را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

مربی آنلاین اسکیت | خرید کفش اسکیت | اجاره زمین اسکیت تهران | بهترین مربی های اسکیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۵۵
زهرا زمانلو

وقتی یک فرد قصد خرید راکت تنیس برای بازی در سالن های تنیس می کند ابتدا باید به کیفیت آن توجه کند. وقتی می خواهید یک راکت تنیس برای بازی در سالن های تنیس برای خود بخرید برچسب ها، کارت ها و آویزه ‌ها اطلاعات ارزشمندی را در زمینه سر راکت، سایز، طول، کشش زه، نرمی راکت تنیس و سایر ویژگی‌ های مورد نیاز به شما می دهند.
به طور کلی حدود سه چهارم تمامی راکت های تنیس پرس شده می باشند و از آلومینیوم و یا گرافیت سبک ساخته می شوند. اما اگر شما یک فرد مبتدی هستید که تنها می خواهید در زمین چمن تنیس با دوستانتان بازی کنید ما راکت های معمولی موجود در بازار را به شما پیشنهاد می کنیم.
در حقیقت یک فرد مبتدی که تازه وارد ورزش تنیس شده بهتر است راکتی را انتخاب کند که در عین محکم بودن سبک باشد. زیرا در راکت های سبک وزن راکت تنیس جوری توزیع شده که بیشترش به سمت سر راکت تمایل دارد. اگر یک فرد مبتدی این نوع راکت را انتخاب نکند تولید نیرو برایش بسیار مشکل و سخت می شود.

ادامه مطلب سالن های تنیس را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

اجاره زمین تنیس خانوادگی تهران | بهترین کلاس آموزش تنیس تهران | خرید راکت تنیس | تنیس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۰۵
زهرا زمانلو

در هر کجای دنیا که باشیم وقتی اسم این ورزش می آید ذهن همه ی ما به سمت حس آرامشی که از این ورزش دریافت می کنیم کشیده می شود و می توان اینگونه ام گفت که در ذهن افراد زیادی این ورزش به عنوان راهی برای رسیدن به ارامش ثبت شده است. این ورزش شگفت انگیز این توانایی را دارد بین تن و روح انسان ها و حتی نیرو های مثبت و منفی اتحادی که در ذهن ما انسان ها نمی گنجد را ایجاد کند.
حتی می توان گفت که ریشه این ورزش از کلمه سانسکریت گرفته شده است که معنی این کلمه اتحاد می باشد. در بخش یوگا چیست می توان گفت که انجام حرکات این ورزش مهیج هر دو عامل جنبش، کنترل تنفس و تمرکز را پوشش می دهد. تمرینات اصلی این ورزش که به ان آسانا نیز می گویند تمرین های کششی بی خطری هستند که علاوه بر بالا رفتن انعطاف بدنمان و تمرکز فکری، خستگی را نیز از بدن ما بیرون می کند.

 

ادامه مطلب بهترین مربی یوگا را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

باشگاه یوگا تهران | هزینه کلاس یوگا تهران | وسایل یوگا ارزان | یوگا چیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۵۴
زهرا زمانلو

آیا می دانید معنی واقعی یوگا چیست؟ یوگا در لغت به معنی اتحاد می باشد و در تعریف عام می توان گفت که یوگا یک نظم و انضباط فیزیکی و معنوی باستانی و شاخه ای از فلسفه می باشد. در یوگا فرد شروع به انجام فعالیت هایی می کند به همین دلیل این ورزش نیز در درسته فعالیت های ورزشی قرار گرفته است. در حقیقت با انجام فعالیت های این ورزش به طور همزمان روح و جسم فرد به درجه های بالایی می رسد.
حتی بسیاری از کارشناسان و متخصصین این رشته هدف نهایی یوگا را رسیدن به رهایی و آزادی نهایی می دانند. به نوعی می توان یوگا را فرآیندی از خودشناسی نیز دانست. این ورزش ارامش بخش شامل اجرای وضعیت های معینی از بدن است که با انجام آن ها توجه های ویژه ای به تنفس فرد می شود. به عبارت دیگر بازدم در حین حرکات معین و دم در حرکات دیگر بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است.

 

ادامه مطلب بهترین باشگاه یوگا تهران را در مقاله ورزشی وب سایت آسان اسپورت مطالعه نمایید.

یوگا در خانه آموزش یوگا | سالن یوگا تهران | وسایل یوگا ارزان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۱۳
زهرا زمانلو

حفظ سلامتی جسم و روح هر فرد یکی از مهم ترین و اصلی ترین چیزهایی است که حتما باید روزانه کم کم یک ساعت به آن توجه کنیم. اصلا مهم نیست که دانشجو باشی یا شاغل در هر صورت روزانه یک ساعت باید برای سلامت جسم و روح خود وقت بزاریم و چی بهتر از ورزش؟ وقتی اسم ورزش میاد خیلی از افراد بهانه دور بودن راه یا ترافیک های شلوغ را می گیرند در حالی که این بهانه ها اصلا خوب و منطقی نیستند. چون که امروزه انقدر تعداد باشگاه ها بالا رفته که هر کس در نزدیک محل کار یا منزل خود یک باشگاه پیدا می کند. همچنین در انتخاب بهترین باشگاه بدنسازی یا یوگا و … باید به دقت آن را بررسی کنیم. در اصل اگر به دنبال بهترین باشگاه بدنسازی مردانه یا زنانه در تهران می گردید باید گفت که باشگاه های ورزشی مردانه و زنانه در تهران بسیار زیاد هستند اما اگر در ادامه با ما همراه باشید شما را در انتخاب بهترین باشگاه بدنسازی راهنمایی می کنیم.

 

ادامه مطلب بهترین باشگاه بدنسازی را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

باشگاه بدنسازی | باشگاه ورزشی | آموزش بدنسازی | دمبل ارزان بدنسازی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۰۹
زهرا زمانلو