ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

شنا چیست؟ [آموزش شنا + قوانین کامل]

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۵۲ ب.ظ

آیا می دانید شنا چیست؟ در پاسخ به سوال شنا چست شما باید بگوییم که شنا امروزه به یکی از رشته های ورزشی پر طرفدار تبدیل شده که افراد زیادی برای یادگیری آن و راه یافتن به مسابقات تلاش می کنند. اما برای برنده شدن و یاد گرفتن اصولی این ورزش ابتدا باید بدانید شنا چیست. شنا یک مهارتی است که به وسیله یادگیری آن می توانید بر روی آب به راحتی شناور بمانید و حرکت کنید. همچنین در پاسخ به شنا چیست باید بگوییم که در این رشته ورزشی هیچ کمک خارجی نیست و به تنهایی باید بر روی آب شناور یا در حال حرکت باشید.
حتی شمایی که به دنبال مسابقات نیستید باید بدانید که یاد گرفتن شنا و دانستن شنا چیست در مواقع اضطراری که خودتان یا افراد دیگر درون آب به صورت اتفاقی می افتند بسیار مهم و کارآمد می باشد از این رو شنا را برای این مواقع هم که شده یاد بگیرید. برای یادگیری شنا ابتدا باید به سراغ استخر های کم عمق بروید و به مرور وقتی مهارت های بیشتری از این رشته ورزشی فرا گرفتید به سراغ عمق های بیشتر بروید. همچنین در ابتدای راه شما باید توسط مربی های انتخابی تان شناور ماندن روی آب و سپس حرکت های پا را یاد بگیرید.

 

ادامه مطلب شنا چیست را در وبلاگ ورزشی سایت اسان اسپرت مطالعه نمایید.

استخر شنا تهران کلاس شنا | مربی شنا | مایو مردانه | آموزش شنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۱
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی