ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

فوتبال در آکادمی فوتبال یا مدرسه ی فوتبال؟

يكشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۲۵ ب.ظ


هنگام شروع به یاد گیری فوتبال و حتی قبل از خرید توپ فوتبال شما باید برای آموزش فوتبال از بین آکادمی، مدرسه فوتبال و یا برنامه آموزش فوتبال تصمیم بگیرید. فرق مدرسه فوتبال با آکادمی در اینست که آکادمی ها بعد از ثبت نام با توجه به استعداد فرد برنامه ای مخصوص فرد و بلند مدت برایش می نویسند ولی مدرسه ی فوتبال بیشتر به دنبال آموزش های مقطعی و کوتاه مدت است.

برای  رزرو سالن فوتسال مشهد و رزرو سالن فوتسال تهران به سایت آسان اسپرت مراجعه کنید.

 

بهترین سن آموزش فوتبال پایه


در حالت کلی نمی توان برای همه ی افراد سن ثابتی را به عنوان بهترین سن برای شروع آموزش فوتبال معرفی کرد. اما طبق تحقیقات بهترین سن جهت آموزش فوتبال پایه در حوالی ۸ سالگی است که بهترین سن از نظر استخوان بندی و ذهنی کودک است. بهتر است نوجوان تا قبل از ۱۸ سالگی آموزش های فوتبال پایه را آموخته باشد تا بعد از آن بتواند با به کارگیری مطالبی که در آموزش فوتبال پایه آموخته است مهارت بیشتری کسب کند . البته هنگام ثبت نام فرزندتان در کلاس آموزش فوتبال پایه باید در انتخاب مربی دوره توجه زیادی داشته باشید چرا که در سنین پایین به دلیل شیطنت های زیاد کودک و نظم پذیری کم نسبت به بزرگسالان انتخاب یک مربی کم تحمل و تند خو می تواند آسیب های جبران ناپذیری به روحیه فرزند شما و علاقه ی آن نسبت به فوتبال بزند.

منبع:

https://blog.asansports.com/2020/11/28/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۱
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی