ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

پل کردن شانه ها یکی از حرکات پیلاتس

جمعه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۰۹ ب.ظ


آیا می خواهید بدانید حرکات پیلاتس چیست تا به سراغ اندام خود بروید و آن را از شر چربی های اضافه خلاص کنید؟ یکی از بهترین حرکات پیلاتس پل کردن شانه های می باشد. شما با انجام این حرکت می توانید بفهمید که حرکات پیلاتس چیست و چگونه شما را به تناسب اندام می رساند. با انجام این حرکت می توانید عضلات شکم و پهلوی خود را تقویت کنید تا یک کمر باریک داشته باشید.
برای انجام این حرکت باید بر روی زمین به پشت دراز بکشید و سپس زانوهایتان درحالی که خم است به عرض باسن باز کنید. پس از انجام این مرحله باید دست های خود را در اطراف تان قرار دهید و بدون قوس دادن به کمرتان باسن را به سمت بالا بیاورید. در اخر باید عضلات باسن تان را منقبض کنید و پنج بار در همین حالت نفس های عمیق بکشید و بعد از آن به حالت اول برگردید.

برای خرید توپ بدنسازی به فروشگاه ورزشی آسان اسپرت مراجعه نمایید.

شکم تخت، گردن یکی از حرکات پیلاتس


یکی دیگر از حرکت های پیلاتس شکم تخت، گردن می باشد که به وسیله آن می توانید بفهمید حرکات پیلاتس چیست و چگونه شما را از گردن درد رها می کند. به عبارتی دیگر اگر به دلیل گردن درد هایتان نمی توانید به سراغ دراز نشست بروید این حرکت گزینه مناسبی می باشد. به همین دلیل برای انجام این حرکت کافیست بر روی زمین دراز بکشید و یک حوله جمع شده را در مرکز پشت خود قرار دهید.
در مرحله بعد زانوهای خود را خم کنید و طرف دیگر حوله ای که در پشتتان قرار داده اید را بالای سر خود بگیرید. سپس نفس هایتان را در سینه حبس کنید و با استفاده از عضلات شکم بدن خود را بالا بیاورید. در اخر سرتان را روی حوله جمع شده تان بگذارید تا به حالت استراحت در آید.

برای کلاس پیلاتس  و کلاس یوگا به سایت آسان اسپرت مراجعه کنید.

 

گرفتن ریسمان یکی از حرکات پیلاتس


یکی دیگر از حرکاتی که در پاسخ حرکات پیلاتس چیست شما باید معرفی کنیم گرفتن ریسمان می باشد. به همین دلیل ابتدا بهتر است یک باند محکم و مقاوم برای خود تهیه کنید. سپس بنشینید و پاهایتان را بیشتر از عرض باسن تان باز کنید. در مرحله بعدی باید باندی که تهیه کرده اید را در دو دست خود نگه دارید و دست هایتان را به سمت بالای سر دراز کنید.
سپس نفس حبس شده تان را وقتی که می خواهید به طرف مقابل بچرخید از سینه خود بیرون دهید. نکته مهم اینجاست که برای چرخیدن می توانید از عضله های دور کمرتان نیز کمک بگیرید. همچنین باید توه داشته باشید که در این حرکت باسن تان کاملا باید بی حرکت باشد.

منبع:
https://blog.asansports.com/2021/03/04/%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d9%be%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%aa%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۳۰
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی