ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

آموزش فوتبال حرفه ای کلید موفقیت شماست

سه شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹ ب.ظ

برای حرفه ای شدن در هر رشته ای باید آموزش حرفه ای و سخت ببینید . تفاوت فوتبالیست های حرفه ای و غیر حرفه ای در رژیم غذایی، برنامه ی خواب منظم، تمرین و آموزش مستمر است. یک آموزش حرفه ای شامل انواع تکنیک های ویژه ی کنترل توپ، شوت، روش های جاگیری، انتخاب نحوه ی حرکت، تاکتیک های گروهی و … است که همه ی جوانب تکنیکی یک فوتبالیست را پرورش می دهد.
همچنین یک آموزش فوتبال حرفه ای تاکید ویژه ای بر قدرت بدنی دارد چرا که حرف اول در زمین بازی را قدرت بدنی می زند. یک مربی حرفه ای تیم را طوری پرورش میدهند تا بتواند به طور واکنشی و سریع از حالت دفاعی به حمله و برعکس دربیاید.

برای  اجاره سالن فوتسال در تهران به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 

انواع پست های فوتبال و وظایف آن ها


در فوتبال هر تیم از ۱۱ بازیکن تشکیل شده است که تعداد کل نفرات در زمین ( با ۳ داور ) مجموعا ۲۵ نفر در زمین بازی حضور دارند. در فوتبال هرکدام از پست های چهارگانه ی فوتبال و وظایف آنان به شرح زیر است:
 دروازه بان: بازیکنی که در دروازه وظیفه ی جلوگیری از ورود توپ به دروازه را دارد. در دوره آموزش دروازه بانی فوتبال به آموزش این گروه اهمیت ویژه ای داده میشود چرا که اشتباه هر بازیکنی قابل جبران است جز دروازه بان.
• مدافع: بازیکنانی که در ردیف جلویی دروازه بان می ایستند و نقش آنها جلوگیری از رسیدن توپ به دروازه بان است.
• هافبک: وظیفه ی این بازیکنان که در ردیف جلویی دفاع قرار دارند اینست که توپ را از بازیکن حریف بگیرند و به یاران خودی در خط حمله برسانند. برخی هافبک ها گرایش دفاعی دارند ، برخی هجومی و برخی بعنوان بازیکن آزاد در تمام زمین حق جای گیری دارند.
• مهاجم: افرادی که نزدیک ترین به دروازه ی حریف هستند و وظیفه ی آنان گل زدن به حریف است.
ترکیب و تعداد نفرات در هر پست طبق صلاح دید مربی تعیین میشود. به طور مثال ممکن است مربی ۳ بازیکن در دفاع، ۵ بازیکن در مناطق میانی و ۲ نفر در حمله قرار دهند (۳-۵-۲) .

منبع:

https://blog.asansports.com/2020/11/28/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۳۰
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی