ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

سرویس والیبال چیست؟

شنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۳۴ ق.ظ


یکی از تکنیک های جالب و معروف در این بازی هیجانی و مهیج تیمی سرویس می باشد. برای اینکه بدانید سرویس والیبال چیست باید بدانید که یک بازیکن برای انجام این تکنیک باید به پشت زمین تیم خود برود. این بازیکن با دانستن اینکه سرویس والیبال چیست باید به بهترین نحو ممکن توپ را به هوا بیندازد و در حالی که دست هایش کشیده و به موازات شانه اش است با کف دست به آن ضربه بزند.
اگر یک بازیکن به خوبی بداند سرویس والیبال چیست می تواند سرویس خود را به صورت ساده بزند که به سرویس های ساده در این بازی سرویس تنیسی می گویند. یکی دیگر از سرویس ها در این بازی که باید در مورد آن اطلاعات داشته باشید و بدانید سرویس والیبال چیست سرویس پرشی می باشد. این نوع سرویس یکی از معروف ترین سرویس ها در والیبال است که باید بازیکن توپ را جلوی خود و جلو تر از محلی که ایستاده بیندازد.

برای  رزرو سالن به اسان اسپرت مراجعه کنید.

تمرینات والیبال چیست

آبشار در والیبال چیست؟


در دانستن تکنیک های والیبال چیست باید بگوییم یکی دیگر از تکنیک ها در این رشته ورزشی محبوب آبشار می باشد. آبشار به ضربه ای گفته می شود که فرد در جریان بازی به وسیله کمک چهار انگشت به هم چسیبیده یک دست خود به توپ می زند و آن را با قدرت به سمت زمین حریف منتقل می کند.
برای اینکه بدانید این تکنیک چگونه است باید بگوییم کافیست به هوا بپرید و یک دست خود را به صورت کشیده به سمت توپ ببرید تا به آن یک ضربه محکم بزنید. در این حالت حتما باید دستتان به صورت عمودی باشد و انگشتانتان هم در بالاترین حالت ممکن قرار گرفته باشد.

ساعد در والیبال چیست؟


ساعد در والیبال یکی دیگر از تکنیک ها می باشد که برای دانستن از اینکه تکنیک های والیبال چیست ما اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای زدن ساعد در این بازی فرد باید به حالت نیمه نشسته یا نیمه ایستاده قرار بگیرد و دوست خود را در کنار هم به صورت مشت شده قرار دهد.
این قرار دادن باید به گونه ای باشد که دو انگشت شصت بدون خم شدن در کنار یکدیگر قرار بگیرند سپس فرد با مچ دست خود به توپ ضربه بزند. از این تکنیک بیشتر برای این که با یک ضربه محکم توپ از روی تور عبور داده شود استفاده می شود که حین زدن آن نباید توپ دو بار به دستتان برخورد کند.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/04/24/%d9%88%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۰
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی