ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

آموزش تنیس خاکی

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۱۲ ب.ظ

در تنیس خاکی بدلیل نرم بودن زمین از سرعت توپ تنیس کمی کاسته می شود ،بنابراین تنیسور وقت بیشتری برای حرکت در زمین و ضربه زدن به توپ دارد،در واقع این اصلی ترین تفاوت تنیس خاکی با سایر رشته های تنیس است.در آموزش تنیس خاکی نیز ۴ حرکت اصلی وجود دارد که در ادامه مطلب به صورت گام به گام به هرکدام از آنها پرداخته ایم.آموزش تنیس خاکی فرق چندانی با آموزش تنیس در سایر شاخه ها ندارد فقط باید بتوانید در شرایط زمین بازی عملکرد خوبی داشته باشید.

برای  کلاس تنیس روی میز و اجاره زمین تنیس به اسان اسپرت مراجعه کنید.

آموزش حرکات تنیس خاکی، سرویس

پس از نگاهی به تاریخچه تنیس نوبت به آموزش تنیس روی میز و آموزش حرکات تنیس خاکی می رسد. با آموزش تنیس روی میز و آموزش حرکات تنیس خاکی متوجه خواهید شد که آموزش تنیس زیاد سخت نیست و با یادگیری یک سری ضربه های آن می توانید هم تنیس خاکی و هم تنیس روی میز بازی کنید. سرویس یکی از مهم ترین ضربه ها در این رشته ورزشی می باشد که می خواهیم در بخش آموزش حرکات تنیس خاکی به شرح مختصر آن بپردازیم. جالب است بدانید که هر امتیاز در این رشته ورزشی با سرویس شروع می شود پس باید به آموزش تنیس در خصوص سرویس توجه ویژه ای کنید.
وقتی می خواهید اقدام به انجام این ضربه کنید باید به نکات مهمی مانند میزان روانی ضربه، چرخش توپ و استفاده کردن از تمام بدن تان برای ضربه به توپ توجه کنید. ضربه سرویس در این بازی هیجانی از خط موجود در انتهای زمین همراه با در دست داشتن راکت در دست غالب و همچنین توپ در دست دیگر آغاز می شود. طرز گرفتن راکت در دست برای زدن ضربه سرویس از نوع قاره ای می باشد و حالت بدن در این نوع ضربه نیز به صورت یک پا به جلو و زاویه ۴۵ درجه به سمت تور تنیس می باشد.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/05/05/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d8%a7-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%da%af/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۶
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی