ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

زومبا و ویژگی های منحصر به فرد آن

جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ


ورزش پر تحرک و پر انرژی زومبا براساس حرکت های موزون و هیجانی کشور آفریقا و آمریکای لاتین می باشد. همچنین باید بدانید که از ترکیب چهـار سبک ریتم های میرنگه، رگی تون، سالسا، کالیبسو و کومبیا حرکات موزون و ورزش ریتمیــک زومبا که به آن سومبا نیز می گویند پدید آمده است. در ورزش زومبا تمامی حرکت هایی که در آموزش زومبا می بینید کاملا حساب شده هستند و به طور مستقیم بر روی اندام های دست، پا، بازو، ران و ستون فقرات تمرکز می کند.
به عبارتی صریح و دقیق تر با ورزش زومبا همه ی ماهیچه های حرکتی تان اعم از ساق پا، ران ها، بازوها و … تحت تاثیر این ورزش هیجانی و پر تحرک قرار می گیرند در نتیجه از افزایش چربی در اطراف این قسمت ها جلوگیری می کند. در حقیقت حرکات و تکنیــک های حرکتی در این ورزش باعث کشــش ماهیچه ای می شود و شــکل و فرم زیبا و جوانی را با توجـه به اسـکلت و استخوان بندی افراد موجب می گردد.

برای کلاس TRX به اسان اسپرت مراجعه کنید.


دلایل برای یادگیری زومبا


هنوز هم دلایل زیادی برای رفتن به سراغ ورزش زومبا ندارید؟ آیا فکر می کنید آموزش زومبا هم همانند ایروبیک می باشد؟ باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید. ورزش زومبا موثرترین شکل از تمرین مقاومتی می باشد. این ورزش نه تنها به شما در فعال نگه داشتن ماهیچه هایتان کمک می کند بلکه به شما کمک می کند در کنار تقویت عضلاتتان چربی سوزی هم انجام دهید. از طرفی دیگر آموزش زومبا و یادگیری حرکات آن بسیار آسان می باشد و به هیچ وجه تمرینات آن پیچیده نمی باشد.
همچنین با آموزش رقص زومبا پسرانه یا دخترانه نه تنها اقدام به لاغری می کنید بلکه با زومبا ذهن خود را می توانید تقویت کنید. زیرا این ورزش یک ورزش ذهنی و مغزی فوق العاده نیز می باشد. چون که وقتی شروع به آموزش زومبا ایرانی می کنید فعالیت ذهنی تان افزایش می یابد که این امر برای مغز بسیار مهم و حیاتی می باشد. همچنین در حین آموزش زومبا ایرانی هماهنگی شما بهبود می بخشد و می توانید بازوها و پاهای خود را با هماهنگی بیشتری با ماهیچه هایتان حرکت دهید.

منبع"

https://blog.asansports.com/2021/02/10/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b2%d9%88%d9%85%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b2-0-%d8%aa%d8%a7-100/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۷
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی