ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

انواع راکت تنیس و زه

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

وقتی یک فرد قصد خرید راکت تنیس برای بازی در سالن های تنیس می کند ابتدا باید به کیفیت آن توجه کند. وقتی می خواهید یک راکت تنیس برای بازی در سالن های تنیس برای خود بخرید برچسب ها، کارت ها و آویزه ‌ها اطلاعات ارزشمندی را در زمینه سر راکت، سایز، طول، کشش زه، نرمی راکت تنیس و سایر ویژگی‌ های مورد نیاز به شما می دهند.

برای مربی خصوصی بدنسازی  به اسان اسپرت مراجعه کنید.

به طور کلی حدود سه چهارم تمامی راکت های تنیس پرس شده می باشند و از آلومینیوم و یا گرافیت سبک ساخته می شوند. اما اگر شما یک فرد مبتدی هستید که تنها می خواهید در زمین چمن تنیس با دوستانتان بازی کنید ما راکت های معمولی موجود در بازار را به شما پیشنهاد می کنیم.
در حقیقت یک فرد مبتدی که تازه وارد ورزش تنیس شده بهتر است راکتی را انتخاب کند که در عین محکم بودن سبک باشد. زیرا در راکت های سبک وزن راکت تنیس جوری توزیع شده که بیشترش به سمت سر راکت تمایل دارد. اگر یک فرد مبتدی این نوع راکت را انتخاب نکند تولید نیرو برایش بسیار مشکل و سخت می شود.

 

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/01/27/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%ae%d8%a7%da%a9%db%8c-%d9%88-%da%86%d9%85%d9%86-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۰
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی