ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

حرکات کراس فیت چیست – اسکوات از جلو

دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲ ق.ظ

یکی از محبوب ترین حرکات کراس فیت که می خواهیم به شما بگوییم اسکوات از جلو می باشد. اسکوات از جلو یکی از محبوب ترین تمرین های پایین تنه برای علاقه مندان این رشته ورزشی می باشد. برای اینکه بدانید حرکات کراس فیت چیست یعنی اسکوات از جلو باید بگوییم که با این حرکت می توانید به پایین تنه تان قدرت ببخشید.
برای انجام این حرکت وقتی پاهایتان به عرض شانه هایتان باز است باید یک هالتر را روی عرض سینه تان قرار دهید. سپس حالی ‌که سینه ‌هایتان رو به بالاست و میان‌ تنه تان سفت است باید باسنتان را به عقب و پایین ببرید. در اخر هم باید آن را به سمت زمین نزدیک کنید و اجازه دهید کمی بیشتر از موازی‌ شدن پایین بیاید.

برای چمن مصنوعی تبریز و سالن فوتسال اصفهان به اسان اسپرت مراجعه کنید.


حرکات کراس فیت چیست – پاور کلین


یکی دیگر از حرکات کراس فیت که می خواهیم در بخش حرکات کراس فیت چیست به آن بپردازیم پاور کلین می باشد. اگر به دنبال راه یافتن به المپیک و حرفه ای شدن هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این تمرین زیاد استفاده کنید تا قوی شوید. برای انجام این حرکت باید پاهایتان به عرض لگن باز باشد و یک هالتر به ارتفاع ساق پاهایتان بگیرید.
در حالی‌ که کمرتان صاف است هالتر را از زمین بلند کنید و آن را نزدیک ساق بگیرید. جایی که هالتر به بالای زانو رسید آن را بالا ببرید و دست‌ هایتان را صاف کنید. سپس زمانی ‌که هالتر در هوا قرار گرفت به ‌سرعت زیر آن را بگیرید و دریافت‌ کننده هالتر در وضعیت یک چهارم اسکوات باشید.

 

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/07/28/%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b3-%d9%81%db%8c%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۸
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی