ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

آدرس بهترین سالن های ایروبیک

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۲۰ ب.ظ

ایروبیک چیست؟


آیا می دانید ایروبیک چیست؟ ایروبیک یک ورزش بدنی با ترکیبی از تمرین های هوازی همراه با حرکت های کششی و قدرتی می باشد که هدف این ورزش گسترش دادن آمادگی جسمانی در فرد می باشد. حرکت های این ورزش هیجانی و مفرح چه در خانه باشید و چه در باشگاه با نواخت و ضرب موسیقی می باشد. همچنین در تعریف ورزش ایروبیک می توانیم بگوییم هر فعالیتی که نیاز بدن به استفاده از اکسیژن را افزایش می دهد ایروبیک نام دارد.
همچنین باید به این نکته در حین حرکات ایروبیک توجه کنید که این ورزش برای اجرای حرکاتش به تمرکز ذهنی بالایی نیاز دارد از این رو باید روی تمرکز ذهنی خود ابتدا کار کنید. از طرفی دیگر ایروبیک باعث رشد ذهنی و توسعه خلاقیت در فرد نیز می شود. امروزه این ورزش پرتحرک در تمام دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد برای تمرین حرکات آن به سالن های ایروبیک موجود در محلشان مراجعه می کنند.

لیست سالن ایروبیک


انواع ورزش‌های ایروبیک


ورزش ایروبیک گروه های مختلفی از ورزش ها را درون خود جای داده است از این رو شما باید با توجه به علاقه و شرایط جسمانی تان اقدام به انتخاب یکی از گروه های ورزش ایروبیک کنید. پیاد‌ه ‌روی،‌ دویدن،‌ شنا کردن، دوچرخه ‌سواری، ‌قایقرانی،‌ اسکی و حرکات هوازی موزون از جمله گزینه ‌های در اختیار شما برای انتخاب و فعالیت در این حیطه ورزشی می باشد. همچنین شما باید در ابتدای کار سختی و دشواری تمرینات خود را تنظیم کنید تا در درازمدت دچار مشکلی نشوید. پس از انتخاب گروه مورد علاقه تان می توانید در بهترین سالن های ایروبیک همراه دوستان و آشنایانتان مشغول فعالیت شوید.

 

برای اجاره زمین چمن مصنوعی به اسان اسپرت مراجعه کنید. 


ایروبیک پیشرفته چیست؟


ایروبیک پیشرفته نیز یکی از زیر گروه های ورزش ایروبیک می باشد. هالتر، وزنه، دمبل، چوب کش، سیم‌ کش جزو فعالیت های قدرتی و غیرهوازی محسوب می ‌شوند که جز لاینفک از تمرینات روزمره ایروبیک هستند که به آن ایروبیک پیشرفته می گویند. حتی بسیاری از پزشکان تاکید کرده اند که اگر می خواهید در میانسالی و کهنسالی خود به انواع بیماری ها و پوکی استخوان دچار نشوید ایروبیک گزینه مناسبی است.
از نظر پزشکان این ورزش با جلوگیری کردن از پوکی استخوان شروع به کلسیم سازی می کند و در افزایش توان و استقامت تمامی عضلات نیز موثر است. از طرفی دیگر این ورزش نقش مهمی در ایجاد اعتماد به نفس و رضایت مندی از جسم دارد و علاوه بر کاهش خطر پوکی استخوان باعث بهبود هماهنگی بدن می ‌شود. از این رو روزانه با یک ساعت یا نیم ساعت کار کردن در سالن های ایروبیک می توانید سلامت جسمی خود را برای یک عمر تضمین کنید.

 

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/02/13/%d8%a2%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%a8%db%8c%da%a9/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۹
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی