ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

آموزش تمرینات پایه ژیمناستیک – جهش پا باز

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۳۸ ب.ظ

جهش پاباز یکی از حرکت های ژیمناستیک می باشد که برای انجام آن باید فرد با انگشت های رو به بالا در موقعیت خود قرار بگیرد. سپس فرد باید به اندام ۲ الی ۳ قدم به وسیله یک پای خود در جهت رو به جلو برود به طوری که یک پای خود در جهت افقی رو به جلو و دیگری در جهت عمودی رو به عقب کشیده شود. در اخر هم باید روی پای تکیه گاه خود فرود آید تا بخش بالایی کف پا با زمین اتصال برقرار کند.

برای اجاره زمین چمن مصنوعی و یوگا در خانه به اسان اسپرت مراجعه کنید.

آموزش ژیمناستیک مبتدی

آموزش تمرینات پایه ژیمناستیک – چرخ و فلک

برای انجام این حرکت فرد باید از پهلوی خود کمک بگیرد به طوری که دست ها و پاهایش در هر سمت یک بار به زمین برسد. وقتی فرد می خواهد این حرکت را انجام دهد باید چرخشی کامل از حالت ایستاده به معکوس داشته باشد و سپس به حالت ایستاده و ابتدایی خود بر گردد.

آموزش تمرینات پایه ژیمناستیک – بالانس پل رو به جلو

حرکت بالانس پل رو به جلو در این رشته ورزشی به معنای حرکت دست باز رو به جلو می باشد. در این حرکت هر دو پا یکی پس از دیگری پایین می آیند. این حرکت با نیم پشتک تفاوت دارد زیرا پاها در این حرکت یکی پس از دیگری و نه به صورت جفت پایین می آیند.

آموزش تمرینات پایه ژیمناستیک – بالانس پل برگردان

در این حرکت از این رشته ورزشی فرد باید دستان خود را روی زمین یا میله قرار دهد و پاهایش به بالای سر حرکت کند. سپس فرد باید حرکت پا زدن را در جهت عکس یا رو به عقب انجام دهد.

 

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/05/27/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%98%db%8c%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۱
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی