ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

فوتسال چیست؟

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۴ ق.ظ

رشته ورزشی فوتسال ورزشی شبیه به فوتبال با همان توپ می باشد که در زمین های کوچک تر انجام می شود. در بازی فوتسال به دلیل فضای کم تحرک بازیکنان بیشتر است در نتیجه هیجان در این بازی از بازی فوتبال نیز بیشتر است. این بازی هیجانی به دلیل داشتن تحرک زیاد گویی یک فوتبال سرعتی با پیش نیازهای اختصاصی از جمله تکنیک های پایه، تاکتیک ها، چرخش ها که زیر مجموعه سیستم بازی فوتسال هستند است.
انواع سیستم های دفاعی در بازی فوتسال که یا براساس سیستم حمله حریف اتخاذ می شود یا براساس سیستم دفاعی واحدی که برای مقابله با انواع سیستم حمله اتخاذ می گردد مبتنی بر دفاع کردن از فضا می باشد. در حقیقت این بازی هیجانی دارای سیستم های حمله اختصاصی از جمله ۴-۰ – ۳-۱ – ۲-۲ – ۱-۲-۱ – ۲-۱-۱ می باشد که هر کدام از سیستم های حمله فوتسال با دفاع اختصاصی آن مقابله می کنند.

فوتسال

برای اجاره سالن فوتسال و چمن مصنوعی تبریز به اسان اسپرت مراجعه کنید.

 


نگاهی به فوتسال بانوان


این رشته ورزشی به گونه ای است که زنان نیز می توانند در آن فعالیت کنند. به عبارتی دیگر فوتسال بانوان ایرانی و حتی خارجی از این بازی بی بهره نبوده اند و سال های سال است که با محدودیت های زیاد بازهم در این رشته ورزشی فعالیت می کنند. به خصوص زنان ایرانی با محدودیت های زیاد و مانع تراشی های بسیار بازهم پای تمامی سختی های این ورزش ایستاده اند و هیچوقت کنار نکشیده اند.
فوتسال بانوان ایرانی امروزه آنچنان به جلو رفته که در تمام دنیا معروف شده است. در حقیقت همه ما می دانیم ورزش فوتسال از جمله ورزش هایی می باشد که در بین بیشتر افراد به خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. بازی با توپ و استفاده از تکنیک های پیشرفته در سالن های فوتسال باعث می شود که بازیکنان دراغلب اوقات لذت موفقیت را در اجرای این مهارت ها در بهترین سالن های فوتسال احساس کنند.

 

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/02/15/%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۲
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی