ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

آموزش کیک بوکسینگ مبتدی تا پیشرفته

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶ ب.ظ

آیا می دانید رشته کیک بوکسینگ چیست؟ این رشته ورزشی ترکیبی از رشته های رزمی موای تای، کاراته و بوکس است پس نتیجه می گیریم این رشته ورزشی رزمی ترکیبی از چندین رشته ورزشی است. در این رشته ورزشی رزمی هیجان انگیز شما می توانید ضربه های مشت، زانو، آرنج به حریف خود بزنید اما اگر حریف تان روی زمین باشد اجازه این کار را به هیچ وجه ندارید. اصلا می دانید هدف کیک بوکسینگ چیست؟ به طور کلی هدف این رشته ورزشی دفاع از خود و به دست آوردن آمادگی جسمانی می باشد.
همچنین شما با استفاده از این رشته ورزشی به مرور زمان نه تنها می توانید از تناسب اندام برخوردار شوید بلکه بدنتان برای همیشه روی فرم می ماند و منعطف است. این رشته ورزشی مانند سایر رشته های ورزشی قوانین سرسخت ندارد به همین دلیل مورد محبوبیت بسیاری از افراد به خصوص جوانان در تمام دنیا قرار گرفته است. حتی به دلیل حرکت هایی که سریعا باید بر روی حریف خود پیاده کنید باعث می شود قدرت تفکرتان به قدری بالا برود که بتوانید در آن واحد به مرور به چندین مورد فکر کنید. چون شما باید پیش بینی کردن را یاد بگیرید تا قبل از ضربه خوردن بدانید چه در سر ذهن حریفتان می گذرد.

 

ادامه مطلب آموزش کیک بوکسینگ را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپورت مطالعه نمایید.

آکادمی کیک بوکسینگ بانوان تهران | مربی تیم کیک بوکسینگ تهران | کیک بوکسینگ چیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی