ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

آموزش شنا مبتدی تا حرفه ای به صورت گام به گام

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۱۷ ب.ظ

وقتی می خواهید به سراغ یک رشته ورزشی بروید باید نگاهی به تاریخچه و گذشته آن بیندازید. در قدیم این ورزش در مکان های که سرپوشیده بودند انجام می شد که به نام چال حوض معروف بود و به آن استخر نمی گفتند. اندازه این چال حوض ها که در حمام ها قرار داشتند بیشتر از ده متر نبود و افراد بیشتر برای بازی کردن به درون آن می رفتند. در کناره ها و اطراف این چال حوض ها سکوهایی قرار داشته که ارتفاع آن ها ۲ الی ۳ متر بوده و افراد از بالای آن به داخل آب می پریدند.
در این چال حوض ها هیچ قانونی برای بهداشت وجود نداشته و هرکسی قبل از حمام رفتن به درون آن ها می رفت و برای ساعت های طولانی درون آن می ماندند. همچنین بهتر است بدانید که تا سال ۱۳۱۴ در ایران هیچ استخری برای شنا وجود نداشته که به مرور زمان در اردوگاه نظامی اقدسیه یک استخر برای آموزش شنا ساخته شد. در اصل اولین استخری که برای آموزش مهارت های این رشته ورزشی ساخته شد در منظریه تهران بود که یک مربی بر آن نظارت می کرد.

 

ادامه مطلب آموزش شنا را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

رزرو سانس استخر تهران | خرید مایو دخترانه | کلاس آموزش شنا مبتدی تهران | شنا چیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی