ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

صفر تا صد یادگیری تکنیک های بسکتبال (تصویری)

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۰ ب.ظ

وقتی به سراغ این رشته ورزشی می روید اولین چیزی که باید در مورد آن بدانید تاریخچه این ورزش هیجانی می باشد. زادگاه اصلی این رشته ورزشی تیمی کشور آمریکا می باشد که در سال ۱۸۹۱ توسط فردی به نام جیمز نای اسمیت ابداع و رونمایی شده است. در اصل باید بگوییم تا قبل از این تاریخ بازی هایی در اکثر و نقاط این کشور بوده که همانند بازی بسکتبال بوده و به آن شباهت داشته است. از این رو می خواهیم شما را با این بازی ها نیز آشنا کنیم تا بتوانیم با خیال راحت به سراغ مهارت های بسکتبال برویم.
در سال های خیلی پیش که هنوز بسکتبال ابداع نشده بود یک نوع بازی سنتی وجود داشته که نام آن پولو بوده است. در این بازی دو تیم بر روی اسب هایی سوار می شدند سپس تلاش می کردند توپی که در دست داشتند را با پاس دادن و پرتاپ کردن به آن طرف میدان برسانند. سپس تلاش می کردند توپی را که به سمت دیگر میدان برده اند از حلقه و تور سبدی که در انتهای میدان بر روی یک ستون چوبی نصب شده بود را عبور دهند. این بازی تا حد زیادی به ورزش بسکتبال شباهت دارد که به مرور اقای جیمز نای اسمیت با الهام از آن بسکتبال را ابداع کرد.

ادامه مطلب تکنیک های بسکتبال را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

سالن بسکتبال | کلاس بسکتبال | آموزش بسکتبال | بسکتبال چیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۸
زهرا زمانلو

نظرات  (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی