ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

بدنسازی (Bodybuilding) چیست؟

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ

بسیاری از افراد به یک باره تصمیم می گیرند برای عروسی خود، تولد یا سایر جشن ها بدنشان را بسازند و چی از بدن سازی بهتر؟ اما این افراد در ابتدا سوالی با عنوان بدنسازی چیست ذهنشان را درگیر می کند. در پاسخ سوال بدنسازی چیست باید به این افراد گفت که این ورزش بهترین راه برای بهبود سلامت بدن و بهبود اعتماد به نفس می باشد. از طرفی دیگر این ورزش فرد را مجبور می کند که تغییراتی را در برنامه غذایی اش ایجاد کند تا زودتر به اندام ایده آل خود برسد.
اما در کنار سوال بدنسازی چیست خیلی از افراد سوالی با عنوان بدنسازی عمومی چیست دارند در پاسخ به سوال بدنسازی عمومی چیست باید گفت از آنجایی که این ورزش هم در خانه و هم در باشگاه امکان پذیر است به بدنسازی در خانه بدنسازی عمومی نیز می گویند. در بدنسازی عمومی فرد با انجام حرکات هوازی، دمبل، بند تی ار ایکس و … شروع به چربی سوزی می کند. اگر یک فرد یک روتین منظم و مرتب را برای این ورزش و تغذیه خود در نظر بگیر بلا استثنا اندامی ایده آل در زمانی کوتاه خواهد داشت.

 

ادامه مطلب بدنسازی چیست را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

 

بدنسازی در خانه | قیمت باشگاه بدنسازی تهران | قیمت کلاس خصوصی بدنسازی تهران | بهترین مکمل های بدنسازی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۲
زهرا زمانلو

نظرات  (۱)

وبلاگتون عالی بود

امیدوارم موفق شید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی