ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

تاریخچه ورزش تیراندازی + فواید

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵ ق.ظ

نگاهی به تاریخچه ورزش تیراندازی

مطالعه تاریخچه ورزش تیراندازی همانند انجام تیراندازی برای بسیاری از افراد جالب می باشد. اگر به خواهیم بدانیم قدیمی ترین ورزش چیست بدون درنگ اسم تیراندازی در ذهن همه ی ما شکل می گیرد. تاریخچه ورزش تیراندازی به سال های بسیار دور یعنی تاریخ وجود بشر و انسان بر می گردد. شاهد هایی که رفته رفته از ورزش تیراندازی صحبت می کردند تاریخچه ورزش تیراندازی را به عصر سنگ نسبت داده اند. حدود ۲۰۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح انسان های اولیه ای در مصر زندگی می کردند.

این انسان ها برای تیراندازی از تیر و کمان بهره می بردند که تاریخچه ورزش تیراندازی با استفاده از تیر و کمان به زمانی حدود ۵ هزار سال پیش از شروع اولین نشانه های جنگاوری روی کره زمین بر می گردد. با گذشت زمان وقتی چینی ها ژاپنی ها را با ورزش تیراندازی اشنا کردند تاثیر بسیار زیادی روی مردم اسیای شرقی گذاشت. اشوریها و پارتها از جمله افرادی بودند که در توسعه این ورزش رزمی قدم های بلندی برداشتند.

 

ادامه مطلب تاریخچه تیراندازی را در وبلاگ آسان اسپرت مطالعه نمایید.

 

فروشگاه ورزشی اسان اسپرت | asansport

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۹
زهرا زمانلو

تاریخچه تیراندازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی