ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

ورزش آسان

در این سایت اطلاعات ورزشی خود را بیشتر کنید.

آموزش مقدماتی تا پیشرفته اسکیت

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۱۷ ب.ظ

نگاهی به تاریخچه ورزش اسکیت


فردی به نام مرلین ژوزف در سال ۱۳۷۶ ورزش اسکیت را در بلژیک اختراع کرد. این فرد با کفش های جدیدی که ساخته بود و روی زمین لیز میخورد به یک مهمانی در شهر لندن رفت. در این مهمانی چون اولین بار بود که از کفش های خود در مدت زمان زیادی استفاده می کرد به یک اینه بزرگ و قیمتی برخورد کرد و نتیجه آن پرداخت خسارت سنگینی بود. ۵۶ سال بعد از اختراع اولین نوع کفش اسکیت فردی به نام موسیو پتیبلدی نوع دیگری از کفش اسکیت را در شهر خود یعنی فرانسه اختراع کرد.
در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ این ورزش مهیج در بین عموم رواج بسیار زیادی پیداکرد. با گذشت زمان در سال ۱۹۹۱ که این ورزش در بازار رواج پیدا کرده و مورد استفاده قرار گرفته بود ورزش های دیگری در کنار آن مانند هاکی روی کار امدند و رونق گرفتند. در سال های بعدی وقتی فدراسیون اسکیت بین المللی یک امار گرفت متوجه شد که این ورزش در طی سال ها توانسته است به یکی از ورزش های بیست گانه اول در جهان تبدیل شود.

 

ادامه مطلب آموزش اسکیت را در وبلاگ آسان اسپرت مطالعه نمایید.

 

asansport

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۹
زهرا زمانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی